söndag 22 december 2013

Förberedelser inför Indien

Nu börjar det närma sig avfärd. Den 26 december åker jag till London tillsammans med min man för att njuta lite av storstaden. Den 2 januari flyger jag från Heathrow mot Goa. Mitt visum är klart och jag funderar nu över vad mer som jag inte får glömma. I dag har jag handlat flera saker till min syster som hon vill att jag tar med:


  • Chicafrön
  • Raw kakao
  • Solrosfrön
  • Pumpakärnor


Jag har några saker kvar på listan, på systers lista, som jag fixar i morgon eller i London om jag inte hinner. När det gäller min egen packning så tänkte jag ta med så lite kläder som möjligt för att spara utrymme i packningen. Mina vinterkläder skickar jag hem med min man. Här är listan på min packning:

  • recept på glasögon (tänkte köpa nya glasögon i Indien)
  • kopior på e-ticket
  • alla kort (bank, leg o.s.v.)
  • linser
  • solglasögon
  • träningskläder
  • badkläder
För övrigt så har jag lite yogaabstinens. Jag har inte kört yoga sen i tisdags. I kväll krockade yogan med bonusbarnens dansuppvisning. Dagarna innan jag åker kommer jag att träna på Sensia. Om det blir kondition eller styrketräning vet jag inte riktigt. Jag ser verkligen fram emot retreaten. Tänk att få yoga varje morgon och kväll i två veckor! Nu har jag lite jobb kvar att göra som jag ska försöka slutföra ikväll. Jag återkommer med yogabetraktelser. Så länge önskar jag alla:

God Jul och Gott Nytt År 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar