lördag 22 februari 2014

Söndagsmysore

Upp klockan 06, lite småjobbigt en söndag. Men efter en viss frustration  infinner sig en rejäl känsla av tillfredställelse och glädje vid målgång.  
Det kändes lite tungt i dag, svetten började forsa i solhälsning B och fortsatte att rinna resten av passet.
Jag fick några tips på stretchövningar för armarna så jag kan komma upp i brygga på egen hand, med handflatorna i golvet utan att behöva hålla i någons vrister. Dymamiken fungerade väl, i dag med Magnus. Det ska bli intressant och se vad hans workshop erbjuder i eftermiddag. Jag fick återkoppling på min nedåtittande hund i dag. Magnus kommenterade att jag hängt med på fredagens workshop när jag rättade till mina stela axlar i rätt riktigt. Det kändes bra! Jag lär mig hela tiden, små, små steg. Nu är jag hemma efter en tung utmanande start på morgonen och gud så härligt att sitta här efteråt med blåbärsjuice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar